Monday, 13 February 2012

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU



  • Kenapa kamu, kamu, dan kamu patut baca blog aku?
Haaaa.... Sebab aku ni masih baru dalam dunia belog ni. Baru nak berjinak2 dalam dunia blogging... Bak kata orang sementara masa masih ada. Sementara masih berkesempatan. Kadang2 aku tengok dunia blogging ni, mereka2 tak berapa nak baca entry orang yang 'ntah sapa2' kecuali entry 'entah apa2' dari kenamaan. So, tak patut la macam tu kan. So, apa pun, harap blog yang baru saja beranak ni dapat jadi ibu kepada entry2 yang soleh dan solehah suatu hari nanti...

  • Entry menarik untuk membuktikan yang blog aku ni menarik... hurmmm
Macam yang aku cakap la, blog ni masih baru. Entry pun masih mentah. Tiada lagi yang menarik... Tapi kasi aje la kan link... KLIK SINI


Sekian, 

Terima Kasih.


27 komen-komen:

nadia eshak said...

follow cni dari segmen abg ben . jom usha blog nadia pulak :)

Farah Alyaa said...

hi! dtg dr blog abg ben! follow awak! =)

Natasya Naslin said...

assalam .. hye gorgeous =)

follow dr link blog MR.Hyperactive Ben Ashaari =p

xaty said...

Salam singgah ke blog CikDabelAa. Link dari blog BA :)

mieza said...

follow cni dri blog BA
meh dtg blog mieza plak ye..

gadish_bengang said...

FOLLOW DARI BLOG BA . . SINGGAH LHA BLOG KITE JUAA EAK ^^

pka Emerald said...

hi singgah dr blog abg ben. hehe :)

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

:: Cik Nur :: said...

singgah dari segmen yg sama dan follow... :)

http://cahayacita2.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

mieza said...

dtg sni dri blog BA

Lulu Caldina said...

Blog ni memang menarik.. salam kenal dari lulu...
keep it up ^__^
Inilah masanya untuk bertukar..

Diera Tekikushika said...

hai, b/walking kat sini. dari segmen abg ben ashaari. jom g blog saya pulak =)

Fendy said...

Salam singgah n follow sini...
Salam perkenalan dari fendy

jemput singgah

http://fendy1302.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Rocker Hearted Girl said...

Polkadot is my feveret toooooooo! :)

Saya datang daripada segmen yang sama dengan awak.. Segmen Abang Ben Ashaari.. Follow la blog saya.. Baca pun ok je.. Salam Perkenalan..
Dah follow awak pun..

http://kikinsynyster.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

SuparMan SuaRez said...

Salam..Hye..Singgah Dari Segmen BEN ASHAARI..Cantik Blog Awak!
Harap Singgah Blog Kite Jugak K...
Hehehe...Thanx ^_^

http://manssmile.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

SuparMan SuaRez said...

Salam..Hye..Singgah Dari Segmen BEN ASHAARI..Cantik Blog Awak!
Harap Singgah Blog Kite Jugak K...
Hehehe...Thanx ^_^

http://manssmile.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

deno said...

datang dari blog abg ben...! deno folow sini! jom ke blog deno... nak tak?(^_^)

BELOG GILA said...

singgah sini dari segmen yang sama...
follow blog nie jugak...
SUPPORT BELOG GILA JUGAK K!!

http://belogila.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

9n0L4 said...

jalan jalan ke blog ni & follow juge. lucky no 40. hee. ben ashaari kirim salam kat enna. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

shairah said...

jenjalan+follow dari segmen abg ben..

salam kenal awak..:)

http://lapanfebruari.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Dabel Aa said...

@9n0L4
no.40? kim salam?? hahhahaa memandai btol dia ni

Azhafizah[フィザ] said...

Salam perkenalan dari sihatimerahjambu datang dari segmen Abg Ben
Harap sudi singgah juga di blog Fiza.^___^

azhafizah.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Adila Saidi said...

blogwalking ke sini dari segmen abg ben:)

9n0L4 said...

i'm ur follower no 40. tak caye eh ben kirim salam? tengok sini. ;)

www.benashaari.com/2012/02/jom-baca-blog-diorang-2.html

hafizaiman95 @ fizs said...

Salam ziarah.. Datang dari segmen uncle Ben.. Sudah follow kamu.. Kalau tak keberatan, follow saya sekali..

Entry paling menarik : http://www.hafizaiman95.com/2012/02/kesalahan-yang-lazim-dilakukan-blogger.html

Entry segmen : http://www.hafizaiman95.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

ZaroL said...

Hi...Salam perkenalan dari saya, ZAROL =)

Sama lah segmen kita kt BA !
Wahh..Dah baca blog awak, Cantik.

Jom tgk entry di blog sy pula.
www.pelangianoy.blogspot.com

ZaroL said...

Hi...Salam perkenalan dari saya, ZAROL =)

Sama lah segmen kita kt BA !
Wahh..Dah baca blog awak, Cantik.

Jom tgk entry di blog sy pula.
www.pelangianoy.blogspot.com

myu said...

Salam perkenalan :) Myu singgah dari segmen yang sama ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...