Saturday, 25 February 2012

MELANTAK WITH BFF

 
Beberapa hari lepas aku ngan BFF (Leenda) gi makan. Leenda teringin pulak nak makan spagethi. Duk cari punya cari, memang tak ada tempat lain melainkan kat Secret Recipe. Lantok aje leeee... Selalunya kalo gi Secret Recipe tak de menda lain aku berkenan, mesti lasagna. Tapi sekarang ni teringin nk cuba laksa kat sana. Nampak sedap kan...

lasagna beef


spagethi meatball


 black forest


Haaaa sedap makan kan.... Sedapla jugak membayarnye.... 
Hahahahaha... Sekali sekali... Dua kali dua kala... Tiga kali tiga kala....


p/s : try buat spagethi sendiri, tapi tak jadi... huhuhu...



3 komen-komen:

❤ cik ieYra ❤ said...

yummy !
hee~

Melati Qistyna's Mummy said...

Try SOS spgt kimball, xyah boh byk sgt bahan, boh dgg cincang cukup, upon sosej... :)

jemarisuri said...

kalau mkn sedap byr pun sedap la jugak kan...hehe..

akak pun slalu singgah mkn sini kalau nk kelainan..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...