Monday 20 February 2012

BLOG BEST KORANG PATUT TENGOK!!

 

Saya ada suka satu blog ni. Tiap2 hari saya bukak blog tu. Saya dah letak dia kat bloglist. Blog tu wajib saya jenguk setiap hari.

Semalam, dari pagi saya tengok blog tu tak berupdate... Tengahari pun belum... Petang, tak ada jugak... Malam... Hurmm... Masih belum... Dah lewat malam pun belum... Kenapa??? Padahal blog tu hari2 berupdated!!


Saja bertanya khabar... Dan tuan punya blog memang tak sombong... Baekkk punya!!! Dan pada pendapat saya, blog ni patut femes!! Pemiliknya sangat sporting...

see, uncle tempek nama aku kat blog dia... Hehehehehe!!!

Kalau tak caya blog dia best, boleh terjah sendiri....


p/s : Nampak pembaharuan tak kat blog ni? Haaa... Banyak dah tukar2. Design template sume tukar sendiri. Belajar kat tutorial. Adeh!! Susah dan sangat penat okey... 
 

4 komen-komen:

Melati Qistyna's Mummy said...

Cantik n kemas... :)

Blog unkel tu mmg wajib terjah hr2... Heee

Dabel Aa said...

@Melati Qistyna's Mummy

thanks ^_^

Cik Mentega said...

okeyh..mmg best blog itu...:)
followed kamoo dior...

uncle gedek said...

tu blog orang tua tak malu...

haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...