Thursday 8 March 2012

BARANG DARI US DAH SAMPAI... YEHU!!

 
My kawan aritu pegi US, so dia offer sapa nak beli barang kat sana boleh la nak kirim... Means dia jual la... Perfume2, purse, belt, dan macam2 lagi. Mungkin murah kot barang kat sana. Kalau jual kat sini mahal la kan. So, dengan secara rambang matanya aku dah order perfume dan purse...

Kat sebulan gak la tunggu dia balik Malaysia. So, harini sampai la barang2 yang ditunggu2. Sangat berpuas hati.

6 botol perfume SECRET VICTORIA... Harga? Erm, rasa macam murah dah. 250 ml dengan harga RM30 sebotol. Tapi bukan sume ni aku punya, bile la masanya pulak aku nak pakai banyak mcm ni. Aku punya 2 botol aje, 2 orang adik pompuan aku pun nak jugak 2 botol sorang. 


Purse, aku beli untuk aku dan untuk ibunda. Aku punya kuning, my ibunda oren tu ha. Harga? Emm, pun rasa berpatutan. Tak yah la cakap. Ekekeke. Harga dua bijik purse ni RM300. Ok la kot kan. Brand NINE WEST. Patern pun cantik.


p/s : lepas ni nak try carik handbag dan jam tangan pulak. ekekeke. 

3 komen-komen:

Melati Qistyna's Mummy said...

Untung kalau Ada kwn pegi n boleh kirim, mmg berbaloi... :)

'idun sa'idun said...

waaahhh.. bole la melaram purse baru.. hihihi

Anonymous said...

jauhnya ole-ole..tp berbaloi kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...