Wednesday, 28 March 2012

BURUKNYA HEADER BLOG KAU!!!

 
Ada satu pepatah mengatakan bahawa... 'Design is a voice of strategy....'  Maka aku pun mula la melakarkan strategy2 aku untuk menghilangkan rasa menyampah yaaa amat pada header aku ni. Nak upah tak memadai. So, reka2 la sendiri....

Tapi aku berani kerat jari, mesti tak de sape berani cakap 'Buruknya header blog kau!!' kan? Buruk mana pun header blog tu, mesti orang kata 'Cantik!!!! Cute....' Ceh... Nyampah betol la. Hahaha... Ape salahnya komen yang membina... Kalau tak cantik, cakap je tak cantik. Kan senang. Tak payah kumpul2 dosa.

Header pertama digunakan...


Pastu duk reka2 dapat yang ni pulak



Pastu reka2 lagi jadi yang ni


Semalam pulun buat dapat yang ni. Tapi macam tak ok je... Baiki lagi


Sekarang terhasil la yang ni... Ok ke??

p/s : pening dah pikir... xtau lah macam mana orang yang buat header lawa2 tu fikir mcm mana. maklum lah otak aku ni tak la kreatif. macam mana? ok ke? haaa jangan nak kumpul2 dosa ok... cakap je jujur. aku tak marah pun...


2 komen-komen:

dee ann said...

header pertama yang kiut-miut..

jemarisuri said...

yg dulu lg cute...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...