Tuesday, 20 March 2012

JOM JOIN BLOGLIST BEN ASHAARI .. CEPAT !

 


Amik peluang yang ada untuk join segmen dari BEN ASHAARI. Memandangkan blog ni blog baru, jadi kena la usaha lebih sikit.

Mengenai blog :
Blog ni dibuat sebab untuk memenuhkan masa lapang. Berkongsi ilmu2 yang ada. Walau tak seberapa. Hanya blog personal biasa. Walau sebanyak mana pun ilmu, tapi pengalaman yang membezakan manusia. Blog ni ada resipi2 yang selalu duk buat. Yang simple2 memandangkan juz duk umah. Majority apam polkadot la...

Kenapa berblog :
Medium untuk bersuara selain FB. Biasalah kalau dah menganggur ni, tension melampau2. Tak ada tempat nak membebel2. So, kat sini lah. Walaupun menganggur, tapi cuba buat bisnes sendiri. Hope, ada la rezeki suatu hari nanti.... Amin.


4 komen-komen:

Pka Rahim said...

hi! pka join segmen abg ben jugak :)

jemput singgah ye..

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/jom-join-bloglist-ben-ashaari-cepat.html

tq..

are_lin@yu said...

Thniah tersenarai dlm bloglist abg ben..salam kenal..ayu..;-)

Cahaya Qaseh said...

terlepas... sedihh... T___T


tag kamu di sini..

http://kehidupankusyurgakukebahagianku.blogspot.com/2012/03/segmen-mari-berkawan-follow-by-cik-fiza.html

Fa-zlyn said...

hye fa jalan2 kt sini yer..
jemput datang ke rumah yer..
http://citerkumrsfaz.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...